Türkiye'de de yavaş yavaş benimsenmeye başlanan Cadılar Bayramı bugün çoşku ve korkuyla kutlanıyor. Cafemizi süslemek istedik. Bunun için en bilindik süs eşyaları satılan esat ve ümitköyde mağazaları bulunan dükkana uğradık. Gözlerimize inanamadık. bir çok ürün çoktan tükenmişti. Sanırım Ankara'yı biz hafife aldık :) sonunda istediğimiz ürünleri alıp Lady Cook un yolunu tuttuk.
Ne kadar bizim kültürümüz olmasa da eğlencesinin keyfini çıkartmak niyetindeyiz.
veee sizin için Lady cook Halloween özel pudingimizzz :)))
Afiyetler olsun!!! Hepinizi beklerizzzz :))


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder