6 Kasım 2012 Salı

Geliyoor






         

Söylendiğine göre bugün bahar havalarının son günü. Peki siz yağmur kar soğuk havalara hazır mısınız?? Kimi insana hüzün veren yağmur bizi mutlu ediyor. Elimize anne yapımı sıcak çikolatamızı alıp minik bahçemize bakarak keyif yapıyoruz :) tabii yanında da ya çaylı kurabiyemiz ya da esmer bombamız oluyor. Sizleri de bu hüzünlü günleri mutluluğa çevirmeye davet ediyoruz. Üşümeyiz derseniz kalın şallarımızla bahçede oturabilir ya da sıcacık anne pastası kokan salonumuzda vakit geçirebilirsiniz. Sizlerden de soğuk günleri keyfe döndürecek tarifler bekliyoruz :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder