12 Kasım 2012 Pazartesi

Güneşli buz gibi bir gün :)




Haftasonunuz nasıl geçti bakalım??? herkesin morali yerinde olsa gerek. Hava mis gibi tertemiz, soğuk ama güneşli. Tam da Ankara'ya uygun bir hava :) ne dersiniz?? Biz bu haftasonu da bol bol çalıştık ama gezmeyi de ihmal etmedik :)

Çevremizde yeni açılan yerleri denemeyi çok seviyoruz. Güzel bir kebap keyfi yaptık dostlarla sonra da biraz dans :)

Pazar günü şahane kahvaltımızla başladı sanırım serpmede karar kıldık :) yoğun istek oldu yapabilceğimiz hiçbir şey yooook. Yine dostlarla geçen bir günün sonunda evlerimize gitmek yerine bir değişiklik yapalım dedik.

Yıllardır doğru düzgün gitmediğimiz gitsek bile sokaklarda yürümediğimiz Tunalı'ya gitmeye karar verdik. Biras nostaji hiçte fena olmadı.

Bugünde nefis güneşli bir havaya uyandık. Mutfağımızdan şahane biber dolması kokusu yayılıyor :) Bundan sonra günlük menü vermeye karar verdik.





Belki bunalanlar olur böylelikle onları da rahatlatmış oluruz.


Bugünün menüsü

Tarhana çorba (ev yapımı tarhana olmalı bulamayanlar bize ulaşabilir :)

Etli biber dolması

Peynirli makarna (bizim peynir sırrımız hellim)

Mevsim salata

şimdiden herkese afiyet olsun. Üşenipte yemek yapamayanlar ya da dışarda yemek isteyenleri de Lady Cook a bekleriz

0312 235 13 24

1947 sokak (eski 3.sokak) no:11 mutluköy sitesi ümitköy

mutfağınızdan yemek kokuları eksik olmasın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder