Herkese günaydın... Yeni bir güne merhaba. Güneşli bir havaya uyanmayı beklerken, Ankara'nın şahane puslu havası karşıladı yine bizi.
Günümüzü güzelleştirmek için Lady kahvaltımızı yaptık :) aa yoksa sizin Lady kahvaltıdan haberiniz yok mu? Hemen Lady Cook a geliyorsunuz ve de bu mutluluk kaynağı kahvaltımızdan yiyorsunuz :) Aslında esmer bombamızı da unutmamız lazım. Tek lokmalık bu lezzet saatlerce aklınızdan çıkmayacak :) Bir deneyin derim. Yılların getirmiş olduğu tecrübeyle yapılıyor. Aslında Lady Cook yeni kurulmuş bir cafe de olsa yılların tecrübesini barındırıyor. Bunu bütün lezzetlerimizi tadarken hissedebilirsiniz.
Enerjiyi yükseltmenin başka bir yolunun da Sıla dinlemek olduğuna karar verdik. Hangi şarkısının hangi albumünün olduğunun hiç bir önemi yok :)
Sizler enerjinizi yükseltmek için ne yapıyorsunuz?
Bugünün menüsü
Güveçte kurufasulye
Şehriye çorba
Şehriyeli pirinç pilavı
Yoğurt
Yaptığınız menüleri ve diğer lezzetleri bizimle paylaşın :)
0312 235 13 24
1947.sokak (eski 3.sokak) no:11 mutluköy sitesi ümitköy
ladycook@windowslive.com

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder