3 Kasım 2012 Cumartesi

Miiiis :)






Siz de bizim gibi Ankara nın mis gibi havasına alıştınız mı?? Gece yarısı, sabaha karşı yağan yağmur ümitköy sokaklarını pırıl pırıl yapıyor.

Lady Cook u açtığımızda hafif bir güneş bizi karşılıyor. Serin havada başlanılan iş insanı dinç kılıyor. Biz de havanın güzelliğine anne yapımı kış çayımızla eşlik ediyoruz. Her ne kadar havalar iyi gitse de kendimiz korumamız lazım :)

İlerleyen günler de size muhteşem kış çayımızın tarifini vereceğiz.

Bugün, dünkü yazımda bahsettiğimi Nutella lı chessecakemizi yeme zamanı :)

http://ladyycook.blogspot.com/2012/11/nutella-soleni.html

Detaylı tarif vermedimi, ancak eğer isterseniz bize ladycook@windowslive.com adresimizden ulaşabilirsiniz. Bizler sizlerin de sevdiğiniz tariflerinizi bekliyoruz. Onları da deneyip blogumuza koymak bizi mutlu edecektir.

Herkese Miiiiis gibi bir Ankara havası dileriz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder