Herkese miss gibi puslu yağmurlu bir Ankara havasından merhabalar :) dalga geçmiyoruz. Biz bu havaları seviyoruz. Sanırım bize çalışma yeni ürünler geliştirme azmi veriyor :) Dün söz verdiğim gibi fotoğraflar çekip yollayamadım ama sizlerden her gün her an yeni tarifler bekliyoruz.
Bugün aklımıza bir soru takıldı. Biz de sizlerle bunu paylaşmaya karar verdik. Malum hepinizin bildiği gibi bebek bir Home Cafeyiz. Brunch ve de serpme kahvaltı konusunda kararsız kaldık. Hergün arzu ederseniz kahvaltımız mevcut ancak biz sizlere haftasonları için özel birşeyler yapmak istiyoruz. Siz ne dersiniz? cumartesi ya da pazar Lady Cook a geldiğinizde brunch keyfini mi yaşamak istersiniz yoksa hiç çeşit çeşit ürünlerimizle serpme kahvaltı mı yemek istersiniz??
Biz kararsız kaldık. En büyük amacımız da sizi memnun etmek olduğu için sizinle paylaşmak istedik :)
Eğer bu yazının altına yorum yazarsanız ya da ladycook@windowslive.com adresine mail atarsanız çok seviniriz :)
Şimdiden herkese mutlu huzurlu bool kazançlı günler
Mutfağınızdan yemek kokuları eksik olmasın :)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder