7 Aralık 2012 Cuma

Hastalık...

Herkese selamlar... Bugün oldukça zorlu geçiyor çünkü halsizlik yorgunluk diz boyu. Sanırım hastalık kapımızda. Ben yıllardır hastalıktan kurtulmak için anne çayımı içtim. Eğer siz de hastaysanız ya da hastalanmak üzere olduğunuzu düşünüyorsanız hemen Lady Cook a gelin ve anne çayımızdan için. İçinde binbir çeşit otun meyvenin ve de baharatın olduğu çay hemen enerjinizi toplamanıza yardımcı oluyor :)









Bugünün Menüsü

Domates çorbası

Güveçte kurufasulye

Pirinç pilavı

Turşu


Mutfağınızdan yemek kokusu eksik olmasın!!

0312 235 13 24
1947.sokak no:11 mutluköy sitesi ümitköy

galeria avm arka kapısını geçince 2. ara sol sokak

postane sokağına sapınca hemen ilk ara sağ sokak :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder