15 Aralık 2012 Cumartesi

İLk HeYcAN

İlk kurs tarihimiz belli oldu. Herkese hayırlı uğurlu olsun :)

Şeker hamuru ile kurabiye kursumuz 22 aralık 2012 saat 10:30-16:30 arasında Lady Cook ta yapılıcak. Kurs hocamınızın ve de sizlerin belirlediği kalıplarla çalışmalar yapabileceksiniz. Bütün malzemeler bizlere ait. Enfes bir öğle yemeği de dahil.
Yaptığınız bütün kurabiyeler siz kursiyerlerimize ait. Bu haftadan sonra CUPCAKE kurslarımız da başlayacak. Kurs fiyatları ve de saatleri için lütfen bizimle iletişime geçiniz. baksananeyaptimfirini.blogspot.com Hocamızın yaptığı bir kaç kurabiye modeline de bursan ulaşabilirsiniz :)

Heycanla ilk kursumuzu bekliyoruz.






Bugünün Menüsü

Şehriye çorba

Kabak mücver

Domatesli makarna

Yeşil salata



Mutfağınızdan yemek kokuları eksik olmasın!!


1947.sokak no:11 mutluköy sitesi ümitköy

galeria avm nin arka kapısını geçince ikinci ara sol sokak. Bariyerden içeri gelip bizi bulmak için birazcık yürümeniz lazım :)

0312 235 13 24

ladycook@windowslive.com

ladycook/facebook

ladyycook/twitter instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder