Şeker hamuru ile kurabiye kursumuz 22 aralık 2012 saat 10:30-16:30 arasında Lady Cook ta yapılıcak. Kurs hocamınızın ve de sizlerin belirlediği kalıplarla çalışmalar yapabileceksiniz. Bütün malzemeler bizlere ait. Enfes bir öğle yemeği de dahil.
Yaptığınız bütün kurabiyeler siz kursiyerlerimize ait. Bu haftadan sonra CUPCAKE kurslarımız da başlayacak. Kurs fiyatları ve de saatleri için lütfen bizimle iletişime geçiniz. baksananeyaptimfirini.blogspot.com Hocamızın yaptığı bir kaç kurabiye modeline de bursan ulaşabilirsiniz :)
Heycanla ilk kursumuzu bekliyoruz.
Bugünün Menüsü
Şehriye çorba
Kabak mücver
Domatesli makarna
Yeşil salata
Mutfağınızdan yemek kokuları eksik olmasın!!
1947.sokak no:11 mutluköy sitesi ümitköy
galeria avm nin arka kapısını geçince ikinci ara sol sokak. Bariyerden içeri gelip bizi bulmak için birazcık yürümeniz lazım :)
0312 235 13 24
ladycook@windowslive.com
ladycook/facebook
ladyycook/twitter instagram
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder