17 Aralık 2012 Pazartesi

LADY COOK ta ilk KAR


Herkese harika bir Ankara havasından selamlar :) Bugün bizim için çok özel bir gün çünkü bitanecik cafemiz el emeğimiz göz nurumuzun ilk karını yaşıyoruz :) Hava harika karın etkisiyle oldukça yumuşamış. Sizleri cam kenarındaki rahat masalarımızda kahve içmeye davet ediyoruz. Kar sanırım herkesi mutlu eder. Bu sabah aynı şey bize de oldu. Gülümseyerek açtık cafemizi. Bugün sizlere ne yapabiliriz diye düşündük. Bugüne özel marshmallow lu sıcak çikolata ikram etmeye karar verdik. Bizim ailemizde gelenektir, kar yağınca sıcak çikolata içilir :)





Herkesi Lady Cook a bekliyoruz. Sıcacık bir ortamda kar keyfi yaşamak için :)


Bugünün Menüsü

Mantar çorba

Spagetti Bolonez

Fırında kremalı patates

Yeşil salata

Mutfağınızdan yemek kokuları eksik olmasın!!!


1947.sokak no:11 mutluköy sitesi ümitköy

galeria avm nin arka kapısını geçince ikinci ara sol sokaktayız. Biraz arada kalıyoruz bizi bulmanız lazım :)

0312 235 13 24

ladycook@windowslive.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder