27 Aralık 2012 Perşembe

Uzun mu oldu?

Herkese selamlar...








Görüşmeyeli neler yapıyorsunuz?? Yazı yazmaya bir türlü zamanımız olmadı. Buna sevinelim mi üzülelim mi bilemedik :) Bu aralar yeni projelerimiz var yakında sizlerle de paylaşacağız. Çok fazla cupcake ve de şeker hamuru kurabiye siparişleriniz geliyor. Buradan da sizlere teşekkür etmek istedik.

Her ay içinde

Şeker hamuru ile kurabiye kursu
Cupcake kursu
Çikolata yapım kursu

Olacak. Kurs bilgileri için lütfen bize ulaşınız...



Bugünün menüsü

Şehriye çorba
Fırında kabak oturtma
Makarna
Havuç salata

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder