4 Şubat 2013 Pazartesi

Ankara

Herkese selamlar :)
Ilık bir Ankara günü. Şubat ayında sizce de anormal bir durum değil mi? Bahçemizi sizler için hazırladık. Kalın şallarımızla rahatça oturabileceğimiz bir hava.

Bugün sizler için zencefilli kurabiyeler yaptık. Bir bölümünü şeker hamuru ile hazırladık. Bakalım beğenecek misiniz???
Mini kalpli pastalarımız da sizleri bekliyor. Dilerseniz hafif kek dilerseniz de çikolata ya da sade kremalı pasta.

Bu minik pastalarımızdan SEVGİLİLER günü için sipariş edebilirsiniz :)

Vazgeçilmezimiz olan çörek otlu muz fırından yeni çıktı. Mis gibi kokusu Lady Cook u sardı :)

Fırında esmer bombamız var :) Şiddetle tavsiye ediyoruz...

Dilerseniz de Çikolata yapım kursumuzda hazırladığımız gibi özel çikolatalarımızdan hazırlayıp güzel bir paketle sevdiğinize armağan edebilirsiniz :)




Karar size kalmış


Bizim önerilerimiz

1- Cupcake
2- Şeker hamuru ile kurabiye
3-Özel tasarım çikolata
4- Kalp pasta

Sizlerden haber bekliyoruz.


BUGÜNÜN MENÜSÜ
Sebze çorba
Kereviz dolma
Pirinç pilavı
Yeşil salata

Mutfağınızdan yemek kokuları eksik olmasın!!

0312 235 13 24
1947.sokak no:11 mutluköy sitesi ümitköy
Galeria avm nin arka kapısının bulunduğu sokağa girince ikinci ara sol sokak. bariyerimiz var :)
biz arada kalıyoruz bizi bulmanız gerek :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder