12 Şubat 2013 Salı

Hayat akıp giderken...

Herkese selamlar :)

Güneşli bir Ankara... Sizler de hava ne kadar soğuk olursa olsun yeter ki az da olsa güneş olsun diyenlerden misiniz? Biz aynı o kafadayız. Lady Cook a geldiğimiz anda bahçemizi de hazırladık. Belki siz sevgili misafirlerimiz içeceklerini bahçede almak isterler diye...
Havanın güneşli olması bizi çok mutlu ediyor, çalışma enerjimizi arttırıyor...

Bugün sizlere her zamanki gibi kurslarımızdan bahsedeceğiz. Kurslarımız;
Cupcake yapım Kursu
Şeker hamuru ile Kurabiye Tasarım kursu
Çikolata yapım Kursu
Örgü Kursu 
olmak üzere 4 adettir.

Kurs detaylarımızı defalarca yazdığımız için sizleri tekrar sıkmak istemiyoruz. Her türlü soru ve bilgi için lütfen bizle iletişime geçiniz.
0312 235 13 24
ladycook@windowslive.com

Sizlerle ortak bir gün belirleyelim...


Başka bahsetmek istediğimiz bir konu da, işlerle boğuşurken hayatın akıp gitmesi. Herkesin çalışmaya başlamadan önce belli rutinleri,zevkleri vardı. Çalışma telaşı başladıktan sonra bir çoğunuza olduğu gibi biz de bir çok zevkimizi bir kenara bıraktık. Dün alınan ani bir kararla hayata :) döndük. Hemen Ankara devlet tiyatrolarından bilet alındı :) bizim olmazsa olmazımız tiyatrodur. Sizlere de tavsiye ederiz. Canlı performanslar izlemek çok büyüleyici. Eski arkadaşlarımızla hemen buluşmalar ayarlandı. Bir de tutkunu olduğumuz sushi için rezervasyonlar yapıldı :) 
sushi öyle bir tutku ki kurslara katılıp kendi sushimizi kendimiz yapmayı öğrendik :)

Bunlar bizim minik hayat kaynaklarımızdan sadece bir kaçı... siz siz olun hayatı kaçırmayın.

Herkese mutlu günler




BUGÜNÜN MENÜSÜ
Yoğurt çorba
Barbunya yemeği
Domatesli pilav
Meyve







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder