Bayramı da bitirdik, Cafemize kavuştuk. Hareketli bol eğlenceli dinlenmeli bir bayram geçirdik. Sizin tatiliniz nasıl geçti? Umarız sizler de en az bizim kadar huzurlu bir bayram geçirmişsinizdir.
Bayram öncesi verdiğimiz sözü tutarak, Brunch çekilişimizi yapacağız. Bu sefer iki adet 1 kişilik brunch hediye edeceğiz. Gecikmeden dolayı size armağanımız.
instagram takipçimiz
instagram takipçimiz
enfes brunchımızdan bir görüntü
gizli bahçemizden brunch görüntümüz
çekilişimizi yaptığımız programımız
Sizler de çekilişlerimize katılmak isterseniz, instagram ve facebooktan bizi takip etmeye başlayın
instagram hesabımız
facebook hesabımız
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder