26 Aralık 2015 Cumartesi

2015 byebye 2016 merhaba


           2012 yilinda baslamis oldugum blog yazma isine geri donmeye karar verdim. Bu kararima tanisip kisa surede cok sevdigim blogger arkadaslarim neden oldu. İnstagram elim ayagim olmus durumda. Hem kullanimi kolay hem de aninda reaksiyon alabiliyorsun ancak blog yazmak cok ayri bir mesele. İstedigin konu hakkinda sayfalarca yazabiliyorsun. Kendini daha net ifade etme sansin oluyor. Belki de geri donus nedenlerinden biri de budur. 2012 yilinda minicik bir hayalin pesinden kosarak Annemle actigim Lady Cook 4 yasina giriyor.

          2015 bize cok iyi davrandi. Maddi manevi hareketli bir yil gecirdik. Hallederiz prensimle tanistim cok sevdim evlendim. Lady Cook buyumeye basladi. Minik bebegim buyuyor.
Cafemizi acarken asil amacimiz yeni insanlarla tanisip farkli aktiviteler yapmakti. Sanirim bunu basarmaya basladik :) para kazanmak tabii ki cok onemli ancak bizi taniyan anlayan insanlarla yola devam etmek harika. Minik bir cafeyiz gercek anne lezzetleriyle ilerliyoruz...
2016 bize saglik mutluluk huzur ve birliktelik getir lutfen :) simdilik bu burda bitsin ben biliyorum kendimi tutamayip sayfalarca yazacagim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder