7 Ocak 2013 Pazartesi

Kurabiye Kursumuza Hoşgeldiniz :)

Herkese selamlar :)

Haftasonunuz nasıl geçti? Biz cumartesi harika bir kurs daha geçirdik :) Şimdi sizlerle detayları paylaşmak istiyoruz. Detaylı bilgi ve her türlü sorunuz için ladycook@windowslive.com 0312 235 13 24



















Kursiyerimize çok teşşekkür ederiz harika bir katılımcıydı. Hiç sıkılmadı zevkle kurabiyelerini yaptı :) Sizler de bu güzelliklerden yapmak isterseniz lütfen bize ulaşın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder