Önce yeni yıl dileklerinden başlamak istiyoruz. Herkese yeni yıl bol sağlık mutluluk para ve de aşk getirsin. İş açıklığı versin. Neler yaptınız yeni yılda? Herkes umduğu gibi bir gece yaşayabildi mi?? Biz ailemizle birlikte oldukça keyifli bir gece geçirdik. Yılbaşının iki vazgeçilmezi tabu ve tombala oynadık. Harika lezzetler eşliğinde gecemiz daha da güzelleşti. Tabii ki yeni kararlar alındı :)
Sizlere kurs programımızı açıklamak istiyoruz.
ŞEKER HAMURU İLE KURABİYE KURSU
İlk kurusumuz 05-01-2013 tarihinde saat 10:30-16:30 saatleri arasında yapılacaktır. Kurslarımız 4 kişiden oluşmaktadır. Kurs malzemeleri kurs hocamıza aittir. Sizler sadece keyifle zaman geçirmekten sorumlusunuz :)
Kursumuzda;
Kurabiye hamuru yapımı
Kurabiye kalıp kesimi
Kurabiyeleri Şeker hamuru ile süsleme
bilgileri verilecektir
ÇİKOLATA YAPIM KURUSU
İlk kurusumuz 19-20 Ocak 2013 tarihlerinde yapılacaktır. Kursumuz 4 kişiden oluşacaktır.
Kursumuzda;
Sıcak çikolata yapımı
Portakallı truff
2 renk çikolata yapımı ve süsleme
bilgileri verilecektir.
Kurs bilgileri ile ilgili lütfen bize ulaşın adınızı yazdırın rezervasyonunuzu yapalım.
BUGÜNÜN MENÜSÜ
Tarhana çorba
Zeytinyağlı pırasa
Bulgur pilavı
Mevsim salata
Mutfağınızdan yemek kokuları eksik olmasın!!
1947.sokak no:11 mutluköy sitesi ümitköy
galeria avm nin arka kapısını geçince ikinci ara sol sokak
biraz arada kalıyoruz bizi bulmanız lazım :)
0312 235 13 24
ladycook@windowslive.com
ladycook/facebook
ladyycook/twitter

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder